Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2012 10:55 - Търси се.. кандидат-татко
Автор: izabelaswan Категория: Тя и той   
Прочетен: 2543 Коментари: 16 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Помните ли остроумния "разговор" между дама, търсеща мъж от Ню Йорк с годишен доход от поне половин милион паунда, изчислявайки, че такива мъже не са чак такава рядкост? Беше получила коментар от някакъв брокер, че тя за него би била девалвиращ актив, тъй като старее и във времето губи от формата си?

Аз пък си мисля следното: да, така е - времето е вектор, и ние се движим само в една посока. Никой от нас не се е подмладил, но пък нормалният ход на нещата е, да е помъдрял. Аз имам своя отговор защо една интелигентна, красива, и все още млада дама заслужава един мъж да "заложи" на нея. И да бъде печеливш играч.

Защото, интелекта ми, особено поддържан, не само, че не запада във времето, а става все по-привлекателно-чаровен. Забавна съм, с леко пиперливо чувство за хумор, мога да се аргументирам по доста теми, интересен събеседник съм.
Защото, красотата ми се дължи на нелош ген, който едно, че ще ме поддържа млада (е, не без моя помощ, но не ми липсва желание за това) още дълго време.
Защото, годините ще се трупат, но както каваше Одисей за Пенелопа, след като една изкусителка се опитва да го убеди да остане при нея с аргумента, че ако се върне при Пенелопа, тя ще е вече остаряла: "Тя ще е толкова остаряла, колкото и аз."

Защото един мъж, освен партньор за себе си, търси и майка на децата си. А една красива жена, пази в себе си семката на своята красота и чрез гените си ще я предаде нататък. Ако е и умна - чудесно, какво по-добро от умно и красиво поколение? Интелектът пък, ще бъде от полза за нешо от изключителна важност - възпитанието на това поколение.

Хитро, а ;)

И тъй като и за мен времето тече, вече съм малко над 30, а аз искам да имам деца, ми хрумна следната щура, но със сигурност оригинална идея: ОБЯВЯВАМ КОНКУРС ЗА БАЩА НА ДЕТЕТО СИ!
Да, защо не?! Със сигурност има някой интелигентен, не беден, образован и смислен мъж, който е самотен, но повече от всичко вижда смисъла в бъдешото поколение. Дори и нищо друго между нас да не проработи, това би било най-красивата ни грешка :)

Е, драги татковци - очаквам вашите кандидатури! :)



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Оптимистка! Шанса е минимален. ...
17.10.2012 11:19
Оптимистка!
Шанса е минимален.По-добре търси подходящи свекърва и свекър,това ще е по-добър залог,че няма да сбъркаш непростимо:)
цитирай
2. bubulino - Да смачкаш гордостта си е признак за сила ...
17.10.2012 13:36
Имаш съобщение на лична.
цитирай
3. muerte - Определено няма да се получи.
17.10.2012 13:40
"интелигентен, не беден, образован и смислен мъж, който е самотен" - такъв мъж НЯМА. Или поне в реалността. По филми и книги - колко щеш. Изпадаш малко в ситуацията на За За Габор - „Трябва ми просто мъж, който да бъде мил и разбиращ. Толкова много ли искам от един милионер?"
цитирай
4. анонимен - Не пиша това, за да ви обидя, но вие не сте интелигентна жена
17.10.2012 15:35

Не знам каква сте като физика. но ако си се представяте така, както и с интелектуалните ви възможности, по добре не се показвайте на "бъдещия татко".
Никой интелигентен човек не би написал това:
"И възниква въпроса за много хора - защо тогава, в началото на 30те си,съм съвсем, съвсем сама. Разбира се, готовият отговор е "защото е твърде претенциозна".
Моят отговор е друг. Защото аз и приятелките ми сме бутикови вина, озовали се на прашен рафт в затънтен селски магазин, посещаван от местните пияници.
Моите приятелки са умни, красиви и деликатни жени. Биха били верни любовници, мъдри съветници и прекрасни украшения за мъжа до тях. Биха били финалния щрих на дантелена покривка, с грижа постлана върху вековна дъбова маса, украсена с кристални свещници и позлатени прибори, внимателно поставена в средата на с вкус украсен хол, притежаван от потомствени аристократи. Тънкия, но богат ароматен вкус на бутиковото вино, би бил оценен от хора, способни да се насладят на уникалността му."

От тук интелигентния човек може да разбере колко ви стига акъла, че да се мислите за отлежали вина, а пък да сте се пльоснали в селската кръчма, при пияниците.

Прекрасно украшение за мъжа до тях може да е само някоя куха хубавелка, но не и интелигентна жена.

Никоя интелигентна жена няма да се сложи(дори във въображението си) като финален щрих на място където водещи са позлатени прибори. А за потомствените аристократи в днешна България да се говори, меко казано е абсурдно.

Така само от тези два поста става ясно колко ви е интелигентността...
Моето мнение е, че много сте се надценили, АМА МНОГО.
Освен ако всичките ви тези писания са измислици, някакъв експеримент или нещо подобно...

цитирай
5. анонимен - Не се връзвай на Бубулино, там не е ...
17.10.2012 15:38
Не се връзвай на Бубулино,там не е много читаво място за теб!А,и за много други.....
цитирай
6. анонимен - Да, ама Бубулино дебне за такива ...
17.10.2012 15:41
Да,ама Бубулино дебне за такива глупачки и бъдещи жертви,хи-хи.......
цитирай
7. bubulino - Странно ...
17.10.2012 17:55
Пиша в този блог от 3 месеца, а вече съм разпознаваем. Смея да твърдя,че все още нито една дама не може да се похвали, че се е виждала с мен, та камо ли да остане разочарована. Иначе благодаря Ви, че ме четете! Гледайте по малко телевизия, пийте повече вода и разходки в парка за тонус. Лека вечер!:)))
цитирай
8. анонимен - Ако си вегетарианка, нехристия...
17.10.2012 19:24
Ако си вегетарианка, нехристиянка, немюсюлманка, нерелигиозна, вярваща, търсеща, знаеща, обичаща планината, българската и класическата музика, ще ти пратя имейл. Ако пък си и естествено руса със сини очи, направо цял сайт ще ти пратя :)
цитирай
9. анонимен - Ако си вегетарианка, нехристия...
17.10.2012 19:30
Ако си вегетарианка, нехристиянка, немюсюлманка, нерелигиозна, вярваща, търсеща, знаеща, обичаща планината, българската и класическата музика, ще ти пратя имейл. Ако пък си и естествено руса със сини очи, направо цял сайт ще ти пратя :)

п.п. не знам защо, но пратих коментар, а не излезна в блога.
цитирай
10. анонимен - Причината да няма свестни мъже
18.10.2012 09:29
Причината да няма свестни мъже е, че вече са заети от свестните жени!
цитирай
11. анонимен - Нямам думи
18.10.2012 12:56
Откога една дама, която има претенции за ниво, пише с толкова много правописни грешки? Ако имате изисквания към партньор, първо започнете с изискванията си към себе си! Думи като "отгоре" се пише слято. Също и думата "оттук". Да не говорим за неуместно поставените препинателни знаци ...
цитирай
12. анонимен - Изгубени души
18.10.2012 13:07
Голямо щастие е да не искаш нищо, да не бъдеш нещо, да не отиваш никъде. Върви си по пътя, наслаждавай му се. Когато спре да ти личи, колко много се страхуваш и колко много си разочарована от самата себе си, той ще се появи ...
цитирай
13. bubulino - Скъпи на триците, евтини на брашното
18.10.2012 13:16
Не ценете синтаксиса, а смисъла, смелостта на тази жена да заяви какво иска ...
цитирай
14. izabelaswan - Към "фен-клуба"
19.10.2012 11:59
Виждам, че вече и аз имам своите анти-почитатели.
Сега разбирам какво й е на Николета Лозанова, а аз дори не съм разказала някаква потресаващо готина история, която да ги пръсне от завист..
И все пак - благодаря на всички за коментарите, от всеки един от тях мога да извлека положителното и поуката за себе си.
Освен от господина, коментирал правописа ми - вероятно е Нобелов лауреат по българска литература, защото само такъв би могъл да си позволи да коментира правописа ми.
Усмивки на всички, и не забравяйте, че ... просто не забравяйте да забравяте понякога - полезно е!
цитирай
15. анонимен - В края на краищата какво било - по...
20.10.2012 08:32
В края на краищата какво било - поредната тъпа путка с пет минути внимание...
цитирай
16. анонимен - прав е за правописните пропуски
20.10.2012 11:09
... но това не я прави по-малко достойна за заможен, красив интелектуалец, желаещ да и дари малко живително бело сладко... ама си е курвенска малко тая история
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: izabelaswan
Категория: Тя и той
Прочетен: 25038
Постинги: 14
Коментари: 23
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930